Nippon Cup - Høng

Sæsonen sidste Nippon Cup afholdes i Høng.

Hvis du er rolling eller går på børneholdet, er det et krav at du har deltaget i Nippon Cup/rollingecup tidligere.

Bemærk at I selv skal sørge for at arrangere (sam-)kørsel til og fra Høng. Efter tilmeldingsfristens udløb udsender vi en samlet besked til dem, der er tilmeldt, så I evt. kan koordinere kørsel.

Det er også muligt at stille op i Duo - så tag din makker under armen og tilmeld jer. Husk at begge duo-kæmpere skal betale for at stille op.

Det er muligt at tilmelde sig fighting og duo i den samme tilmelding - huske blot at vælge begge betalingerne.

Dagens program

• 9.00 - 9.30 Indvejning
  • 9.30           Coach-møde
  • 10.00         Kampstart

HUSK at vælge både aldersklasse/vægt og betaling for disciplinen når du tilmelder dig.

Vejning
Det er vigtigt at kontrollerer kæmperens vægt før tilmeldingen.
Man kan ikke skifte vægtklasse efter tilmeldingsfristens udløb eller ved indvejningen. Dette kan betyde, at man ikke kan deltage i stævnet, hvis man ikke opfylder vægtklassens krav.

Alder
Alderskategori opdeles på årgang og ikke efter den faktiske alder. Det er således den alder man opnår i det pågældende kalenderår, der gælder.
Eksempel: Hvis man først fylder 12 år den 31. december 2024, så tilmeldes man til Nippon Cup som U14 i hele 2023.

Huskeliste

• Gyldig licens
  • Ren gi
  • Kampudstyr inkl. kampbælter (har du ikke selv, så aftal hvem du kan låne af)