Klubtøj med logo og navn - køb med rabat

Sammen med SportMaster har vi skabt muligheden for at købe klubtøj med rabat. Klubtøjet har vores klublogo på, og det er muligt at få sit navn på de fleste ting.
Se de forskellige muligheder på linket her:

Få rabat når du køber - og støt klubben samtidig

Ved at benytte en af klubbens faste leverandører kan du opnå rabat.

Ju-Sport (tysk forhandler):

Ju-Sport giver 15% rabat ved brug af koden RIBE15. Hjemmesiden kan vises på enten tysk eller engelsk.

Nippon Sport:

Nippon Sport giver 20% rabat på indkøb, på nær nogle enkelte prisgrupper. Du får de 10% og de resterende 10% går til klubben.
Du opnår rabatten, ved at taste rabatkoden ind i højre side i skærmbilledet, når du går til betalingsdeling på din ordre på Nippon Sports hjemmeside.
Koden er RIBEJJ

Ønsker du indkøb ved andre leverandører, som f.eks. Budoxperten, så kan du også opnå rabat der - typisk 10%.
Kontakt cheftræner Claus Tobiasen, claus.tobiasen@ju-jitsu.dk omkring nærmere information.

Har du brug for råd og vejledning omkring dit indkøb af dragter og udstyr, så spørg din træner eller cheftræner Claus Tobiasen.