Bliv medlem

Du har mulighed for 2 gratis prøvetimer. Ønsker du derefter at fortsætte, skal du melde dig ind i Ribe Ju-Jutsu.

Vælg Holdtilmelding i menuen Hold & Info og find det hold, du gerne vil tilmeldes, eller klik her. Opret herefter en profil, og så er du i gang.

Har du problemer med at melde dig ind i klubben, er du velkommen til at kontakte klubbens kasserer eller en anden fra bestyrelsen.
Find mere om bestyrelsen her.

Når du har meldt dig ind får du mulighed for at tilmelde dig til events og arrangementer via hjemmesiden og du vil modtage en
Ju-Jitsu licensbog, som giver adgang til at stille op til stævner under Ju-Jitsu Danmark.

På alle hold med undtagelse af Fitness Fight er det nødvendigt at have gi på. Du kan se vores rabataftaler her, og har du brug for
hjælp et at vælge størrelse og lignende, så tag fat i vores cheftræner, som gerne hjælper dig.