Klubmodul henter siden
Nippon Cup - Bramming
Tilmeldingsfrist er overskredet

Nippon Cup i Bramming- det bliver fedt, skynd dig at melde dig til.

Regler

U8 kæmper kun del 3 (gulvkamp)
U10 kæmper både del 2 og del 3 (judo og gulvkamp)
U12 og opefter kæmper efter de gældende internationale JJIF regler.
Duo kæmpes efter de nye duo-regler

Husk at begge duo-kæmpere skal tilmelde sig og betale for at stille op.

Det er muligt at tilmelde sig fighting og duo i den samme tilmelding - huske blot at vælge begge betalingerne.

100 kr. pr. person/pr. kategori/pr. vægtklasse

Dagens program

9.00 - 9.30Indvejning (i shorts og t-shirt)
9.30Coach-møde
9.45Velkomst
10.00Kampstart

HUSK at vælge både aldersklasse/vægt og betaling for disciplinen når du tilmelder dig.

Vigtig information om vejning

Det er vigtigt at kontrollerer kæmperens vægt før tilmeldingen. Hvis vægten ligger tæt på den øvre vægtgrænse, så vælg vægtklassen over, så man er sikker på at kunne deltage. Det kan være en fordel at veje kæmperen om aftenen, da man typisk vejer lidt mere sidst på dagen.
Man kan ikke skifte vægtklasse efter tilmeldingsfristens udløb eller ved indvejningen. Dette kan betyde, at man ikke kan deltage i stævnet, hvis man ikke opfylder vægtklassens krav.
Vær opmærksom på at badevægte kan veje meget forskelligt. I kan evt. få hjælp til vejning når I er til træning - det hjælper trænerne gerne med. For rollinger og børn vil trænerne gennemgå tilmeldingerne efter tilmeldingsfristens udløb, og evt. lave prøvevejninger, hvis der er tvivl.

Alder

Alderskategori opdeles på årgang og ikke efter den faktiske alder. Det er således den alder man opnår i det pågældende kalenderår, der gælder.
Eksempel: Hvis man fylder 12 år den 31. december 2024, så tilmeldes man til Nippon Cup som U14 i hele 2024.

Huskeliste

• Gyldig licens
  • Ren gi
  • Kampudstyr inkl. kampbælter (har du ikke selv, så aftal hvem du kan låne af)